Že business zkrátka nejde bez reklamy, Vám je asi jasné. Koneckonců díky reklamě jste se nejspíš dostali i sem. Není ovšem reklama jako reklama.
Na Google, Seznam i Facebook reklamy můžete udělat optimalizaci. Každá firma platí za klik jinou částku. Ale jak je to možné? Hold stejně jako SEO musíte optimalizovat i reklamu Vašich webovek, či prodejny.
Níže najdete jednoduchou linii spolupráce. Vše zjistíme během první analýzy a pak už voláme jen ohledně detailů. Vy se věnujete dále Vašemu podnikání.
Musíme zjistit co pro Vás bude nejlepší. A tak nám vysvětlíte co vůbec děláte. Kdo jsou Vaši obvyklí zákazníci. A pak se podíváme, jaké výhody máte proti konkurenci a zacílíme na důležité místa. PPC reklama je dokonalá právě v cílení přímo na vybrané skupiny zákazníků. Za Vaše peníze tedy reklamu uvidí lidé, kteří ji vidět chtějí, nebo dokonce potřebují.
Např. google má rád reklamu, která je relevantní k obsahu. Čím relevantnější tím levnější. Naše práce je vytáhnout z Vašeho rozpočtu víc než 100 %. Promyslíme tedy texty reklamy, klíčová slova, vytvoříme landing page a grafické reklamy. Věřte, že cesta "rychlé tvorby reklamy" je neefektivní využití rozpočtu. A pokud utrácíte za reklamu větší peníze, tak je škoda je promrhat.
Odsouhlasíme si směr reklamy a klíčová slova. Pak nastavíme PPC na Google, Facebook, Youtube, či Sklik podle toho, jak se dohodneme
Online vidíte, jak se Váš rozpočet využívá a kredit si google, nebo seznam strhává z Vaší karty. Nás platíte zvlášť po vystavení faktury.
Ideální je i pokud máte fotografie, ale jestli nevíte jak na to, tak sedneme do auta a 20 km od Prahy dojedeme a nafotíme vše potřebné. Nebo použijeme fotografie z databanky.
Reklama je spuštěná, ale to nestačí. Vyvíjí se klíčová slova, google přidává nové možnosti a ladíme vstupní stránky. Texty je třeba také obměňovat a vymýšlet nové a nové kampaně. Aby Vás bylo vidět. Reporty odevzdáváme na domluvu většinou jednou týdně, nebo měsíčně. Uvidíte přesně kolik % lidí kliklo na reklamu a kolik Vás kontaktovalo, nebo nakoupili.